Style myślenia i działania

Blue Idea

>

OFERTA

>

Style myślenia i działania

 

Doceń i wykorzystaj swoje naturalne predyspozycje 


 

Badania psychometryczne to działania mające na celu w prosty i szybki sposób dostarczyć praktycznej wiedzy o sobie. Jest to wiedza o tym, jak przyswajamy, przetwarzamy i reagujemy na informacje, a w konsekwencji jak rozwiązujemy problemy. 

Dlaczego więc warto poznać Styl Myślenia swój oraz najbliższych otaczających nas osób, współpracowników, przełożonych?
Badanie pychometryczne określa konkretne indywidualne predyspozycje, które mówią o tym, jak efektywnie współpracować w przyjaznej atmosferze – w atmosferze sprzyjającej efektywnej pracy oraz jaki potencjał wynika z naszych najsilniejszych obszarów.
 

Analiza stylu myślenia i działania narzędzie, które rekomendujemy zarówno firmom oraz osobom prywatnym. 
Wiedza określająca sposób, myślenia, działania czy rozwiązywania trudnych zagadnień jest pomocna nie tylko w sferze zawodowej, ale i prywatnej, dlatego że:

  • Ma przełożenie na relacje oraz sposoby komunikowania się
  • Jest pomocnym narzędziem rekrutacyjnym dla firm
  • Stanowi wsparcie dla menadżerów na poziomie delegowania zadań w projekcie, czy budowania zespołów by się lepiej komunikować i przede wszystkim efektywnie realizować wyznaczone cele organizacji. 


Jak odbierają badania menadżerowie?
„Dla mnie to wiedza o tym, jakie mamy naturalne predyspozycje, czyli mocne strony, które można wykorzystać w pracy, przekładając je w dalszym dążeniu do lepszych rezultatów.”

Katarzyna Walerjan 
Dyrektor Działu Marketingu i HR

Skontaktuj się z nami!  

 

 

Gdzie można wykorzystać badanie stylów myślenia?

 

            

 


Katarzyna Walerjan

 

Katarzyna Walerjan 

Z wykształcenia Psycholog Społeczny. W Blue Idea, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Działu Marketingu i HR.

 

W pracy ważne są dla mnie relacje, współpraca i kompromis. Zaczynając nowy projekt podchodzę do niego z entuzjazmem, skupiając się na pozytywach. Nie znaczy to jednak, że nie zauważam trudności bądź problemów, które mogą się pojawić. Ponad wszystko cenię profesjonalizm. To, co towarzyszy moim działaniom na co dzień, niezależnie od sfery – zawodowej, czy prywatnej, to stwierdzenie „szkoda czasu na bylejakość”.

 


 

Agnieszka Jarosz

 

Agnieszka Jarosz – Partner Entuzjasta

Menadżer Sprzedaży, Rekruter. W Blue Idea, Kierownik Dziełu Kluczowych Klientów.

 

Z zarządzaniem sprzedażą związana jestem od ponad 10 lat. Moje doświadczenie opiera się na budowaniu zespołów sprzedażowych i zarządzaniu nimi. Ponieważ skuteczne budowanie każdego zespołu rozpoczyna się od zatrudnienia właściwych ludzi, dużo czasu poświęcam profesjonalnej rekrutacji. Analizę stylu myślenia wykorzystuję w praktyce zarówno podczas współpracy z zespołem jak i w procesach rekrutacyjnych.       

Nasz zespół

©Copyright 2016.All rights reserved. www by Millenium Studio mapa strony