Z audytu korzystają firmy, które mają już ugruntowaną pozycję rynkową, a także te, które niedawno rozpoczęły swoją działalność. Organizacje mogą zdecydować się na audyt, również w momencie, gdy działają na rynku wiele lat i brakuje im pomysłu na dalsze rozszerzenie działalności.Świeże spojrzenie eksperta z zewnątrz, pozwala dostrzec nowe możliwości i odkryć niewykorzystany potencjał.
O współpracy z audytorem możemy poważnie pomyśleć, gdy na którymkolwiek szczeblu organizacyjnym zauważymy sygnały problemów związanych ze sferą zarządzania, sprzedaży, przepływu komunikacji w firmie, czyli ogólnie kiedy zacznie „szwankować” funkcjonowanie procesów w organizacji.Jeśli nie potrafimy precyzyjnie zdiagnozować przyczyn tych problemów ani określić sposobów ich rozwiązania, należałoby powierzyć tę kwestię specjaliście.
Z usług audytu można również skorzystać, gdy firma jakiś czas temu zdecydowała się na wprowadzenie zmian w określonej strukturze organizacji i jest gotowa monitorować swój rozwój. Audyt organizacyjny jest również pomocnym narzędziem przy tworzeniu strategii rozwoju oraz przy określeniu planów szkoleniowych.
Zespół Blue Idea